Faith
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Elyos Aion Guild
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 (Accepterad) Nerthus - Templar

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Nerthus




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 09-09-26

(Accepterad) Nerthus - Templar Empty
InläggRubrik: (Accepterad) Nerthus - Templar   (Accepterad) Nerthus - Templar Emptylör sep 26, 2009 4:52 pm

Var bor du någonstans? - Stockholm

Ålder? - 21

Har du headset och mikrofon? - Jajamensan, men jag hörs inte D:

Vad heter din karaktär? - Nerthus

Vilken klass är din karaktär? - Templar

Vilken level är din karaktär? - 21

Vilken typ av crafting kan du? - Ingen ännu, funderar på armorsmithing.

Hur länge har du spelat Aion? - Sedan Open Beta

Vilken är din nuvarande Guild/Legion? - Ingen

Av vilken anledning vill du lämna din gamla Guild/Legion? -

Vilka MMO-spel har du spelat tidigare? - WoW, WAR, testat några andra men inte fastnat för något.

Gillar du PvP? (Player vs Player) - Har inte testat PvP i Aion ännu, men javisst!

Vilka tider brukar du spela på? - ~19-24 på vardagar och i princip hela tiden på helgen nu medan jag jobbar heltid, annars börjar jag spela tidigare och slutar senare :d

Gillar du att köra quests i grupp eller solo? - Jag gillar att blanda! Questa själv kan vara nice när man tittar på någon serie eller semi-afkar men det är alltid trevligt med sällskap.

Någon erfarenhet som "ledare" i ett guild (isåfall hur)? - Njae inte direkt, ledde några alt raids i WoW men det är väl allt.

Vad förväntar du dig av Faith? - En lite mognare guild utan en massa "P12or" eller "SWE???" spammers, trevligt sällskap :>


Berätta lite om dig själv - Just nu praktiserar jag via arbetsförmedlingen, det tar upp det mesta av min energi så jag kommer mest hem, slöspelar lite sen somnar. Denna praktik kommer vara i några veckor till sedan får jag förhoppningsvis jobb där på deltid, så jag kommer ha mer tid till att inte vara zombie på :p Cola och pommes frites äger det mesta. Jag tycker om att skriva korrekt men oftast orkar jag inte använda stor bokstav och punkt. :<
Till överst på sidan Gå ner
myssvensson
Admin



Antal inlägg : 50
Registreringsdatum : 09-09-06

(Accepterad) Nerthus - Templar Empty
InläggRubrik: Sv: (Accepterad) Nerthus - Templar   (Accepterad) Nerthus - Templar Emptylör sep 26, 2009 6:58 pm

hehe Smile låter trevligt, Very Happy välkommen Smile ge mig en whisper när du är online Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://faith.swedishforum.net
 
(Accepterad) Nerthus - Templar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» (Accepterad) ansökan / templar
» (Accepterad) Ansökning
» (Accepterad) Ansökan 14/9
» (Accepterad) Ansökning
» (Accepterad) Ansökan [SunsetAmethyst]

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Faith :: Faith :: Legions Rekrytering-
Hoppa till: